kulinaria

niedziela, 13 grudnia 2015

Pakujemy...

Witajcie,
najwyższy już czas pomyśleć o zapakowaniu świątecznych prezenów. Pewnie większość z Was uważa, że równie ważne jak zawartość, jest opakowanie upominku. Miło dostać prezent opakowany w sposób "spersonalizowany":). Dziś poświęcam cały wieczór na poszukiwania inspiracji oraz pakowanie własnych prezentów. Oto wyszukane przeze mnie inspiracje...












Moim absolutnym faworytem jest szary papier, do którego pasują różnorodne dodatki. Szary papier jest niedrogi, łatwo dostępny i sprzedawany w dużych arkuszach.

Do zapakowania prezentów można też wykorzystać gazetę. Taka paczuszka doskonale sprawdzi się dla miłośników kolorystyki B&W.






Do ozdobienia prezentów można użyć  guzików... 











roślin...
Moje serce skradło to subtelne opakowanie.











przypraw...

Wyobraźnia może podsunąć najrozmaitsze pomysły, a dekoracją prezentu może stać się wszystko. Większość ozdób mamy już w domu lub są bardzo łatwe do wykonania. Jedynym problemem dla mnie jest czas..., a właściwie ciągły jego deficyt.











I  na koniec moje pakuneczki.



























Uwielbiam szary papier. A Wy co wykorzystujecie do zapakowania świątecznych upominków?

2 komentarze:

  1. Szary papier, gałązki, plasterki suszonych pomarańczy i lniany sznurek to moje ulubione akcesoria do pakowania prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, już od dawna. Prostota jest elegancka i broni się sama. Pozdrowienia!

      Usuń